سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش افزایش لایک اینستاگرام به صورت رایگان

اهمیت لایک اینستاگرام و رسیدگی به سایر مولفه های ایمپرشن اینستاگرام به حدی است که اکثرا افراد ترجیح می دهند برای فراگیری آن، دوره های مختلفی را خریداری کنند. ما این جاییم که تکنیک های اصلی آن را به رایگان به شما آموزش دهیم. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 


افزایش لایک اینستاگرام

 

اگر سابقه ادمینی پیج اینستاگرام را داشته باشید و یا خودتان یک پیج شخصی داشته باشید، کاملا متوجه خواهید شد لایک پست ها تا چه اندازه هم برای دلگرمی خودتان مورد نیاز است که انگیزه ادامه داشته باشید و هم بر اعتماد و دیدگاه مخاطبتان تأثیر می گذارد.

مهم ترین نکته در این باره این است که همیشه راهکارهای واضح، جوابگو نیستند. مثلا این که شما در پست به مخاطب یادآوری کنید لایک کند، می تواند تاثیر گذار باشد ولی سطحی و گذرا است. اما این که مقدماتی چیده باشید که خود مخاطب تمایل داشته باشد لایک کند، این است که ماندگار و تاثیرگذار است.

یکی از این مقدمات، چیدمان پیج است. کاور پست ها و هایلایت ها، همچنین عکس پروفایل، بیو و آیدی تاثیر روانشناختی بسیار بارزی بر مخاطب می گذارد. پس از تاثیر آن غافل نشوید. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از سایر روش ها و راهکار هر کدام، مقاله آموزش بالا بردن لایک اینستاگرام  را مطالعه کنید. برای این طراحی ها اپلیکیشنی به شما معرفی می کنیم که بسیار کار طراحی را برای شما راحت تر و خلاقانه تر می کند. کانوا اپلیکیشنی است که می تواند همراه شما برای زیبا سازی پیج تان باشد.

 

امیدوارم بعد از خواندن این مقاله ایده های خوبی برای پیج خود برنامه ریزی کنید:)