سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پی وی واتساپ کجاست

یکی از بخش های واتساپ، پی وی آن است. پی وی همان pv و مختصر شده کلمه private به معنا خصوصی است. زمانی که شما تصمیم می گیرید به فردی در واتس اپ به طور خصوصی پیام بدهید، یعنی داخل گروه پیام ندهید، در حقیقت شما دارید از امکان پی وی واتس اپ استفاده می کنید.

امکاناتی که در پی وی واتس اپ وجود دارد شامل ارسال عکس، فیلم، فایل و … است. مشکلی که پی وی واتس اپ دارد این است که کیفیت ارسال این آیتم ها را به شکل قابل توجهی پایین می آورد و این موجب نارضایتی کاربران واتساپ شده است.

مشکل بعدی که هم پی وی واتس اپ دارد و هم در بقیه قسمت ها این مشکل وجود دارد، این است که زمانی که پیامی را حذف  می کنید، رد حذف پیام می ماند و حتی اپلیکیشن هایی وجود دارد که فرد اگر بخواهد می تواند پیام پاک شده شما را بخواند.

اما از نظر امنیت ارتباطات در واتس اپ می توانید کاملا خاطر جمع باشید. پیام های شما را جز با خواست خودتان هیچ کسی نمی تواند بخواند و به آن ها دسترسی داشته باشد.

 

اگر تمایل دارید که با سایر اصطلاحات رایج واتساپ مثل پی وی آشنا شوید، حتما مقاله پی وی چیست در واتساپ را مطالعه کنید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.