سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منشن اینستاگرام

همانطور که می دانید اینستاگرام جز 5 موتور جست و جو برتر دنیا محسوب می شود. این یعنی نهایت تلاش خود را انجام می دهد تا جست و جو کردن در آن به سادگی صورت بگیرد و کاربران از اینکه در آن وقت می گذرانند احساس رضایت کنند. کاربران چه زمانی از استفاده از چیزی احساس رضایت دارند؟ زمانی که خیلی سریع و با صرف کمترین زمان به هدف خود برسند. در یک کلام، استفاده از آن آسان باشد.

اینستاگرام برای راحتی استفاده و زودتر به هدف رسیدن کاربران تدابیر مختلفی اندیشیده. یکی از این موارد هشتگ هست که از اهمیت آن و اینکه تا چه اندازه کار با اینستاگرام را راحت کرده آشنا هستید. یکی دیگر از این موارد، منشن است. طراحی منشن به نحوی است که می توان با استفاده بهینه و سنجیده از آن، فالوورهای خود را افزایش داد.

منشن ابزاری است در اینستاگرام که می توان با آن خیلی راحت دوستان خود را یافت و یا پیغامی را برای آن ها فرستاد. کافی است علامت منشن یعنی @ را تایپ کنید و سپس از لیستی که به شما نشان می دهد، دوست خود را پیدا کنید و در بخش کامنت های پستی که می خواهید دوستتان آن را ببیند، ثبت کنید.

 

چنانچه کنجکاو هستید که چطور می شود از این بخش برای تبلیغات استفاده کرد، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله انواع تبلیغات منشن چیه؟ را مطالعه کنید. در این مقاله هم در رابطه با خود منشن و هم راه های مختلف برای تبلیغات با این ابزار را به شما معرفی کرده است.

منشن اینستاگرام و تبلیغات با آن